søndag 3. mars 2013

leaving again!!!

vis noen hadde spurt meg for litt over et årsiden, hvordan trur du livet ditt er om et år , hadde de ikke fåt riktig svar, fremdeles sammen med verdens mest fantastiske kjæreste, og samboer, mistet den nydelige katten min, jobber FREMDELES på smart club, men ikke minst, sitter to dager unna en 3 mnd. reise til Belgia.
viste ikke hvor Belgia lå en gang for et par mnd siden. ! meg og mine innfall...

mens jeg venter på søkings resultatet på vernepleier linja i fr.stad, er det en ny runde som au pair. norkse folk denne gangen, virker som utrolig herlige folk! krysser fingra for at de stemmer !!
eneste som holder meg tilbake , er at jeg må sette igjen verdens herligste gutt alene i 3 mnd. kommer til å savne familie og venner mye, men er noe spesielt med kjæreste og samboer, blir fort godt vant!

når det er sakt, gleder meg masse til en haug av nye opplevelser og foråpentligvis, en masse nye opplevelser!! <3

tusen takk til gutten min som viste jeg ønsket meg et lite kamera, og som gav meg det i avkjeds gave,
og tusen hjertelig takk til fantasktiske kolegaer på Smart Club, som gav meg et kjempe nydelig armeband og ring i avkjedsgave, !!!! <3


vi sees til sommeren! skal ta med sol, varme og en knall sommer når jeg kommer tilbake !! <3

bonsjour !! ( trur det er sånn det skrivers på fransk;) )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar