søndag 18. mars 2012

ja hva skal en si, .. hmm.. helga er over, hvert bra og trist på samme tid , venninna mi fikk en trist nyhet på vorse til russe kickoff``en , en gjorde de beste ut av de så ble ikke så ille ut over kvelden=) kosa meg hos silje med Julie på lør me Twilight film, og brødrene hennes, hadde en koselig frokost med baguetter, kylling vinger og medisterkaker:D nam! (mat for "mons" hehe!)
snille silje kjørte og henta meg på Rolvsøy hvor jeg etter  antall av )brutte ganger pga div styr, endelig kom meg på besøk te Malin &  Kent! var kjempe koselig som alltid og deilig og endelig kunne "Catche up" litt=) stakkars Kent sovna på sofaen, og kunne ikke la vær og kødde :P men han overlevde da hvertfall hehe
prøve mitt beste å få tid i påskeferien til å ta en tur igjen, så de ikke blir så altfor lenge mellom vær gang=)
blir mye fram og tilbake i morgen og , ordne russe sponsor hos snille Ole osm sponser oss med 1500 kr, ut og spise Sushi med Monica og Simon, del 2, "lære å like sushi", (del 1, lære å spise sushi, er unnagjort;) og kanskje en tur til typen på kvelden=) fullt og as usual, prøve å dytte noe lekse lesing inni mellom der, men ser ikke akkurat lovende ut heh.. jeje får se, udugelige særemne skal være ferdig på fre. og ikke begynt å skrive enda en gang, så ser ikke lovende ut, samtidig som ejg har historie prøve, hvor snille snille læreren min har latt meg utsette den over en uke siden ejg var dårlig når de andre hadde den, krysser fingra, men er ganske nøkteren på resultatet hehe:P nyskerrig på matte prøve og egentlgi som kommer på man.. innbiller meg at jeg får ne femmer, men når jeg gjør de pleier de å gå dritt XD

jeje, får høre ferdig Twilight sound track``ene for ente gang vel før jeg kvelder! ahww bare elsker de filmene der<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar